ALGEMEEN

Welke betaalmethoden accepteert u?

U kunt snel en veilig betalen via:

Kredietkaarten; Visa, Mastercard, Maestro, American Express
Union Pay
Shop Pay
Apple Pay
Google Pay
iDeal
Bancontact
Paypal

Is de betaling niet gelukt? Neem contact met ons op en wij helpen u verder!

Kan ik ook achteraf betalen?

Achteraf betalen is bij Pet-à-Porter niet mogelijk. Wij willen dat je echt iets koopt als je er het budget voor hebt. Wij willen niet de oorzaak zijn van geldproblemen. U kunt met creditcard betalen en dit wordt uiteraard later van uw rekening afgeschreven.

Wat kan ik doen als mijn betaling is mislukt?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom de betaling voor een bestelling is mislukt. Neem contact op met ons Customer Experience-team door een e-mail te sturen naar contact@petaporter.be en wij zullen u helpen.

Hoe verzilver ik een kortingscode of cadeaubon?

Een kortingscode of cadeaubon kun je bij het afrekenen invullen in het veld 'kortingscode of cadeaubon'.

Biedt u kortingen of promoties aan?

Alle kortingen/acties worden aangekondigd via onze sociale kanalen en nieuwsbrief. Abonneer u op onze nieuwsbrief als u dat nog niet heeft gedaan, zodat u op de hoogte blijft en exclusieve aanbiedingen voor abonnees ontvangt.

Is het mogelijk om een ​​factuur van mijn bestelling te ontvangen?

Als u een factuur wenst te ontvangen, neem dan contact op met ons Customer Experience-team via contact@petaporter.be, zodat wij deze naar u kunnen opsturen. Als u een artikel in de winkel heeft gekocht waarvan u een factuur wilt; Stuur ons dan een kopie van uw aankoopbewijs en het factuuradres, zodat wij een factuur van uw aankoop kunnen maken.

Waar is uw boetiek gevestigd en wat zijn uw openingstijden?

Onze boetiek is gevestigd te;

Schrijnwerkersstraat 19
2000 Antwerpen, België

Ma - vr, 11.00 - 18.00 uur
Zaterdag, 10.00 - 18.00 uur
Zondag (enkel eerste van de maand), 11.00 - 17.00 uur

BESTELLINGEN

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Helaas beginnen wij met het verwerken van uw bestelling zodra deze is geplaatst. We kunnen bestellingen niet meer wijzigen of annuleren zodra ze zijn geplaatst door het grote aantal bestellingen die we binnen krijgen. Als u een fout heeft gemaakt bij het afrekenen, neem dan contact op met contact@petaporter.be

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Zeker! Dit is mogelijk tijdens het afrekenen. U kunt ervoor kiezen om een ​​ander afleveradres in te voeren dan het factuuradres. Handig als je niet thuis bent of natuurlijk om iemand een cadeautje te sturen!

Mijn bestelling is beschadigd geleverd of er is een probleem. Wat moet ik doen?

Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.

Maak altijd foto's van;
- de buitenkant van het pakket/doos
- de binnenkant van het pakket/doos
- het materiaal dat het product beschermt
- het beschadigde product
en stuur deze alstublieft naar ons. Dit is van groot belang om een claim te kunnen leggen bij de verzendkoerier.

Ik denk dat mijn pakket verloren is gegaan, wat moet ik doen?

Wij streven er altijd naar om de best mogelijke service te bieden. Als uw pakket verloren is gegaan of beschadigd is ontvangen, neem dan contact op met de vervoerder waarmee uw pakket is verzonden. Ze hebben altijd meer diepgaande informatie over de locatie van uw pakket. Neem anders contact op met contact@petaporter.be, zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen.

Waarom kan ik een bepaald product niet bestellen vanwege mijn verzendregio?

Helaas kunnen sommige artikelen niet naar elke regio worden verzonden; het gaat hierbij vooral om bederfelijke goederen zoals voeding en lekkernijen. Raadpleeg het gedeelte 'Verzendbeperkingen' op onze pagina Verzendbeleid voor meer informatie.

Ik heb mijn bestelling niet op tijd opgehaald bij de pakketshop, wat moet ik doen?

Indien u uw bestelling niet op tijd heeft kunnen ophalen bij de pakketwinkel (waar deze is gebracht na een mislukte bezorgpoging), wordt uw bestelling naar ons teruggestuurd.

Neem contact met ons op om de verzending van uw pakket opnieuw te regelen. De klant is verantwoordelijk voor eventuele originele, retour- of herleveringskosten.

Pet-à-Porter is niet verantwoordelijk voor het mislukken of vertragen van de levering vanwege redenen buiten onze redelijke controle.

VERZENDEN

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waar het pakket naartoe gestuurd moet worden. Bij het afrekenen krijgt u een nauwkeurige prijs van de verzendkosten zodra u uw verzendadres heeft ingevuld.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, nadat uw bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met een track & trace code. Via deze track & trace kunt u uw bestelling volgen.

Binnen welke termijn wordt mijn bestelling verzonden?

Wij streven ernaar om alles binnen 24 uur (behalve de weekenden en feestdagen) na ontvangst van uw bestelling te verzenden. Als je gepersonaliseerde artikelen hebt besteld, zoals ID-tags die gegraveerd moeten worden of een veganistische leren halsband gepersonaliseerd met een initiaal, kan het 24-48 uur duren voordat je bestelling wordt verzonden.

Binnen welke termijn wordt mijn bestelling geleverd?

Hoe lang de verzending duurt, is afhankelijk van waar u zich bevindt. Als u zich in België bevindt, duren verzendingen doorgaans 2-3 dagen. Voor Nederland en Luxemburg duurt het doorgaans 3-4 dagen. Voor de rest van de EU duurt het meestal 5-8 dagen.

Houd de trackinglink die u via e-mail heeft ontvangen in de gaten voor een schatting. Voor meer informatie kunt u ook altijd contact opnemen met de vervoerder.

Verstuurt u internationaal?

Ja, wij verzenden wereldwijd. Is uw land van bestemming niet beschikbaar voor verzending? Stuur ons dan een e-mail op contact@petaporter.be en wij kijken wat we voor u kunnen doen!

Moet ik invoerrechten en belastingen betalen voor internationale bestellingen?

Wij zijn gevestigd in België, Europa. Daarom kunnen bestellingen die buiten de EU worden verzonden onderhevig zijn aan invoerrechten en belastingen, die worden uitgegeven zodra het pakket uw land bereikt. Het douanebeleid varieert van land tot land, dus u dient voor meer informatie contact op te nemen met uw plaatselijke douanekantoor.

RETOURNEREN EN RUILEN

Hoe kan ik retourneren?

Wij hanteren een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat u na ontvangst van uw artikel 14 dagen de tijd heeft om een ​​retouraanvraag aan te vragen. Houd er rekening mee dat; wij doen geen cashback-restituties. Alle retourzendingen worden terugbetaald in de vorm van een voucher met winkeltegoed.

Om in aanmerking te komen voor retournering moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met kaartjes en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig. Retourzendingen die niet aan ons beleid voldoen, worden naar u teruggestuurd en worden niet ingewisseld voor winkeltegoed.

Houd er rekening mee dat gepersonaliseerde artikelen niet in aanmerking komen voor retournering, zoals onze hondenpenningen en onze veganistische leren halsbanden, gepersonaliseerd met de initiaal van uw hond. U kunt uw vegan leren halsband wel omruilen voor een halsband in een andere maat, maar in dezelfde kleur als de halsband die u oorspronkelijk heeft besteld.

Om een ​​retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via contact@petaporter.be . Voeg uw bestelgegevens en foto's van de ongeopende goederen toe. Als uw retourzending wordt geaccepteerd, sturen wij u meteen een e-mail met instructies waar u uw pakket naartoe kunt sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retouraanvraag te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.

*Let op: retourzendingen zijn voor rekening en risico van de klant.

Voor elke retourvraag kunt u altijd contact met ons opnemen via contact@petaporter.be .

Hoe kan ik mijn product ruilen?

De snelste manier is om het artikel dat u heeft naar ons te retourneren (online bestellingen). Zodra de retourzending is geaccepteerd, zullen wij uw artikel intern in ons systeem omruilen en vervolgens op onze kosten naar u terugsturen.

Aankopen in de winkel worden direct geruild.

Zijn er artikelen die niet in aanmerking komen voor retour?

Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals voedsel, lekkernijen), op maat gemaakte producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en goederen voor persoonlijke verzorging (zoals verzorgingsproducten). Neem contact met ons op als u vragen of opmerkingen heeft over uw specifieke artikel.

Helaas kunnen wij geen retourzendingen van uitverkoopartikelen of cadeaubonnen accepteren.

Hoe lang heb ik om mijn artikel te retourneren/ruilen?

Wij hanteren een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat u na ontvangst van uw bestelling 14 dagen de tijd heeft om een ​​retour aan te vragen. Voor aankopen die in de winkel zijn gedaan, geldt een retourbeleid van 14 dagen vanaf de dag van aankoop.

Houd er rekening mee dat; wij doen geen cashback-restituties. Alle retourzendingen worden terugbetaald in de vorm van een voucher met winkeltegoed.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

De verzendkosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant. Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor uw pakket totdat het in ons magazijn is afgeleverd en raden u daarom aan een betrouwbare vervoerder te gebruiken die u een trackingnummer en een verzekering zal verstrekken.

Als u een artikel ruilt, nemen wij de verzendkosten voor onze rekening om het artikel opnieuw naar u te verzenden.

Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending verwerkt is?

Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, stellen we u hiervan op de hoogte en laten we u weten of de retourzending is goedgekeurd of niet. Bij goedkeuring ontvang je een voucher met winkeltegoed die je op een later moment kunt besteden in onze winkel of online op onze webshop (geen vervaldatum). Houd er rekening mee dat; wij doen geen cashback-restituties.

Retourneren in de winkel gebeurt direct.

Kunt u niet vinden wat u zoekt?

Stuur ons een e-mail om ons te vertellen wat er aan de hand is en iemand van ons klantenserviceteam neemt zo snel mogelijk contact met u op. Zorg ervoor dat u uw bestelnummer vermeldt (als u die heeft).

Gelieve ons te mailen op contact@petaporter.be

Ons klantenserviceteam is ook beschikbaar van dinsdag tot en met vrijdag van 11.00 - 17.00 uur (met uitzondering van weekends en feestdagen in de EU).